Molnár-Kovács Zsófia: A dualizmus kori magyar középiskolai történelemtankönyvek Európa-képe kortörténeti, iskolatörténeti, tankönyvtörténeti kontextusban
Menyhei Zsófia: Developing English Majors’ Intercultural Communicative Competence in the Classroom: “We have learnt […] how much more we need to learn about Intercultural Communication”
Orientációs napok (szociológia, társadalmi tanulmányok, történelem, történelem (régészet), néprajz, szociális munka, ókori nyelvek és kultúrák, kommunikáció és médiatudomány, valamint a kommunikáció és média és a szociális munka foksz)
Tusori Szabolcs: „Rábeszélőgépek” a szervezetben: a humán és a számítógépes ágensek javaslatainak operatív döntéshozókra gyakorolt hatásai a lezárás iránti igény szintjének függvényében
Bernadette Gebhardt: Cuius regio, eius nomen? Personennamenpolitik im mehrsprachigen Ungarn am Beispiel des Matrikelgesetzes 1894 ( Személynévpolitika a többnyelvű Magyarországon az 1894. évi anyakönyvi törvény példája alapján)
Roginer Oszkár: A jugoszláviai magyar irodalom terei. A (poszt)jugoszláv magyar irodalom és a téralapú közösségi identitás-konstrukciók viszonya (1945-2010)
Káplár Mátyás István: Meglátni és megítélni - Az információfeldolgozás korai szakaszában megjelenő affektív tényezők és ezek személyiségbeli meghatározottságának vizsgálata fMRI-vel és Szondi-teszttel
SZŐCS KRISZTINA „TEACHERS' AND STUDENTS' PERCEPTIONS OF LANGUAGE LEARNING AUTONOMY AND ITS IMPLICATIONS IN THE CLASSROOM: A CASE STUDY OF ENGLISH AND GERMAN TEACHERS AND THEIR 9TH GRADE STUDENTS”
OSVÁTH VIOLA: "Gyermekkori kapcsolatok és kapcsolati élmények szerepe a kriminalizálódás alakulásában állami gondoskodásban felnövekedett férfiak körében"
MAGYAR ADÉL Az értelmi fogyatékos gyermekről és felnőttről alkotott mentális kép alakulása – az elzáró, gyógyító és fejlesztő intézményrendszer tükrében – a kezdetektől a 19. század végéig
Fényes Csaba Paved with intension. Interpretation, framing and social construction in roma education policies. (Szándékkal kikövezve. Interpretációk, értelmezési keretek és társadalmi konstrukciók a roma oktatáspolitikában).
DR. SUHAJDA CSILLA JUDIT: A pályaorientációs tevékenység változása és megvalósulása a köznevelésben a rendszerváltozástól napjainkig, különös tekintettel az információs folyamatokra
Váraljai Mariann: Az információszerzési szokások vizsgálata a változó tanulási környezetben. Empirikus kutatás a Dunaújvárosi Egyetem hallgatói körében
Dr. Pilkhoffer Mónika: Nemzeti stílustörekvések az Osztrák-Magyar Monarchia építészetében - Polgári lakáskultúra és térhasználat a dualizmus korában Pécsett
Kojanitz László: A középszintű történelem érettségi vizsgán készült esszék elemzése és értékelése a klauzális összefüggések bemutatásának minősége szempontjából.
Márk Mónika: "Az alkoholizmuskezelés amerikai egyesült államokbeli modelljei a változó társadalmi-történeti kontextusok tükrében" (2017) című értekezésének védésére szociológiai tudományok tudományágban
Dr. Varga Zoltán: : Fordítás, kulturális kontextus, értelmezés. Egy komparatív poétika vázlata és Petri György politikai költészete: közérzetlíra, performativitás, írónia
Élményközpontú nyelvtanulás módszertani és tartalmi kidolgozása és megvalósítása középiskolás tanulók nyelvtudásának fejlesztésére a Pécsi Tudományegyetemen
Tiborcz-Tóth Tünde Magyarul tanulók köztes nyelvére vonatkozó megfigyelések észt forrásnyelvi környezetben – különös tekintettel a határozottság kifejezésére a magyarban
Dr. Kisantal Tamás: A történelemelmélet problémái az ezredfordulón - Értelmezés, túlértelmezés, összeesküvés-elméletek Umberto Eco teoretikus munkáiban és regényeiben
Tárnok Orsolya Az iskolázottság értékstrukturáló szerepe és mechanizmusai Magyarországon 1978-2012/13 között. Iskolai végzettségek szerinti értékstruktúrák és átalakulásuk vizsgálata 1978-2012/13 között nemzetközi kitekintéssel.
Dr. Kovács Róbert, PhD: Az okos városok elmélete és hazai megjelenése – egy várospolitikai paradigma sikere - Döntéstámogató rendszerek az önkormányzatok hatékony irányításának megkönnyítésére (angol nyelvű összefoglaló)
Lendvai Tamás A magyarországi protestáns egyházak népiskolai ügyeinek fejlesztése (1857-1867). Az egyházkerületeken belüli oktatásszervezéssel kapcsolatos viták, koncepciók, elképzelések az országos protestáns sajtó tükrében
Dr. Sávai-Matuska Ágnes: Tantermi előadás - Shakespeare-adaptációk: metadráma a Hamlet-filmekben - Tudományos előadás: A színházellenesség formái a Tudor korban (angol nyelvű összefoglalás)
Dr. Kalocsai Péter: A városi közlekedés modernizációjának szerepe a dualizmus kori hazai urbanizációban (tantermi előadás) - Magyarország és Szombathely közlekedésének szocialista átalakítása és működésének jel
Pach János: A nem területi autonómia magyar modellje Értékelés a hatékony közéleti részvétel fogalmi aspektusai, régiós példái és a Magyarországon élő nemzetiségek parlamenti képviseletének szemszögéből
Pukánszky Judit: A testképet meghatározó szociokulturális tényezők és kötődési jellemzők vizsgálata egyetemista nők körében. A testtel való elégedetlenség és az evészavarok prevenciójának lehetőségei az oktatási intézményekben
Dr. Torgyik Judit: Szocio-kulturális különbségek az élethosszig tartó tanulás során - Interkulturális nevelés az Európai Unióban (Intercultural Education in the European Union)
Mehring-Tóth Szilvia: A települési és területi önkormányzati döntéshozatal szereplői Magyarországon 1994 és 2014 között – arányok, trendek és helyi sajátosságok
Dobokai Róbert Lászlóné Simon Dóra: A gyermekvédelmi szakellátásban élő általános iskolai tanulók iskolai esélyei Bács-Kiskun megyében 2014-2018 között
Dobokai Róbert Lászlóné Simon Dóra: A gyermekvédelmi szakellátásban élő általános iskolai tanulók iskolai esélyei Bács-Kiskun megyében 2014-2018 között
Lugosi-Szabó Gergely: Partnerségtől a partnerségig - A Magyar Katolikus Egyház és az állam közötti kapcsolatok változása és értelmezése az 1980-as évektől napjainkig
Nagyné Árgány Brigitta: A zenei előképzettség összetevőinek komplex vizsgálata óvodapedagógus és tanító alapszakos hallgatók körében a Kaposvári Egyetemen
Bölcsész Akadémia | Tóth István Zsolt előadása: 'Hová temették el Péter királyt? - A pécsi székesegyházak problematikája a régészeti feltárások tükrében'
Meghívó | Anna Schmitt (Johannes Gutenberg-Universität Mainz) előadása: How to Do Things with Things? A Corpus-Stylistics Analysis of Objects in Modernist Fiction.
KIÁLLÍTÁSMEGNYITÓ - Visszatekintés az elmúlt 4 évre. A PTE Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont eseményeiről, programjairól készült plakátok kiállítása | Grafikus: Balogh Fanni
Vass Dorottea : A Vajdaságban alkalmazott magyar nyelvű ábécés olvasókönyv olvasástanulási szövegeinek funkcionális analízise a Vajdaságban magyar tanulmányokat folytató magyar anyanyelvű hat-nyolc éves tanulók olvasás iránti érdeklődésének aspektusából
Farkas Kornél: Exploring L2 teachers' knowledge of their impact: Working towards a theoretical model based on pre-service and in-service L2 teachers' reflective-narrative accounts
Karácsony Ilona Hajnalka: Erőforrások vizsgálata a gimnáziumi tanulók egészségének fejlesztésében (középpontban az iskolavédőnői ellátás szerepének felmérése – a tanulók kvantitatív és az iskolavédőnők kvalitatív megkérdezésével)
Rövid Irén: A gyermeküket egyedül nevelő szülők életkörülményeinek vizsgálata objektív és szubjektív mutatók segítségével a magyar cenzusok adatai alapján. Hogyan befolyásolja a párkapcsolat és a gyermeknevelés a szubjektív jól(l)étet?
Wéber András: Premature cancer morbidity and mortality conditions through the epidemiological transitions and the global smoking epidemic.The case of Hungary, Austria and Denmark
Farkas Kornél: Exploring L2 teachers' knowledge of their impact: Working towards a theoretical model based on pre-service and in-service L2 teachers' reflective-narrative accounts
Karácsony Ilona Hajnalka: Erőforrások vizsgálata a gimnáziumi tanulók egészségének fejlesztésében (középpontban az iskolavédőnői ellátás szerepének felmérése – a tanulók kvantitatív és az iskolavédőnők kvalitatív megkérdezésével)
Tóth Anita: A színházi kulturalizáció diszkontinuitása egy urbanizálódó peremközségben A hivatásos színjáték története Erzsébetfalva nagyközségben, majd Pesterzsébet városában (1898-1931)